Blogajánló - Vándor Lidérc Szilánkok
Pár nappal ezelőtt láttam egy kétségbeesett Bloggerina bejegyzését a Facebook-on, aki segítség után kiabált. Hát gondoltam, miért is ne, igaz kevés az idő mindenre, de bele szorítom. Zora egyből bele is ment, úgyhogy létrehoztam neki egy kisebbfajta csodát. Bevallom, hogy már több éve nem nyúltam hozzá más kódjához, csak a sajátomhoz, de attól függetlenül szerintem egy egyszerű, nem túlvariált design készült el. (A blog linkje a képre kattintva elérhető.)

Ajánló:

A blog alapvetően több történetet ölel körül. Az első a Fehér agancs és a Varázserdő, ami egy a polol bugyraiból száműzött démonról szól. A második a Hajnaltánc, amiben a főhősnőnk egy másik ember lelkével osztozik a sajátja mellett. A harmadik a Vörös Vándor, mely egy körülbelül tizenöt éve a sivatagban bolyongó nő érzelmeit, gondolatait tárja elénk. A negyedik A megigézett Istennő, ami egy különleges hatalmú lányról szól, ki igazából egy Istennő. 
Továbbá a blogon találkozhattok még az írónő, Zora gondolataival, egy perceseivel, novelláival, illetve kialakított egy cuki kis könyvessarkot is, ahová feltehetően majd sorrendben kerülnek fel a kiolvasott könyvek. Találhattok még egy Fotók menü pontot is, ahol Zora csodás fotós tehetségét is megismerhetitek, és végül, de nem utolsó sorban találhattok egy netikettet a MMORPG játékokról is. 

    Személyes vélemény: Zora egy csupaszív csajszinak tűnik, aki nemrég csöppent vissza a blogger világába. Tudom, hogy már valamikor találkoztam vele, de sejtésem sincs, hogy milyen úton-módon. Mindenesetre tisztelem, hogy ennyi kihagyott idő után is képes volt talpra állni, és újrakezdeni mindent a legelejéről. <3 

    A történetek: Mindegyik történet fülszövege érdekesen hangzik, s bevallom, a Hajnaltáncba bele is olvastam, mivel engem az fogott meg leginkább. Bátran merem ajánlani az összes többit is mindenkinek, aki egy kicsit is szereti a kalandvágyat, és az olyan történeteket, amikben hatalmas a felfordulás. 




2 megjegyzés:

  1. Nagyon szuper ajánlót írtál és nagyon ügyes munkát végeztél, köszönöm szépen, hogy elvállaltad a blogom rendbehozását! <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én köszönöm, hogy a segítségedre lehettem <3

      Törlés