Az én hősöm
Sziasztok! 
Ma egy kihívást hoztam nektek, amit saját kútfőből ötlöttem ki! Gondolom nem én vagyok az első, aki megpróbálkozik egy kihívást körbe küldeni a bloggeren, viszont hátha sikerül.

De hogy miről szólna? 

Írj egy egypercest/novellát, vagy bármit, ami éppen az eszedbe jut arról, akire a legbüszkébb vagy az életedben! A címe teljesen rád van bízva! 

Szabályzat:

  1. Másold be a szabályokat és a kérdéseket! (Ha nem tudod, írj rám akár Face-n, akár e-mailben, és nagyon szívesen átküldöm őket!) 
  2. Említsd meg azt, akitől a kihívást elfogadtad!
  3. Teljesítsd a kihívást, tartson akármennyi időn keresztül!
  4. Jelölj meg te is három olyan bloggert, akiről szívesen megtudnál valami különleges "titkot"! 
  5. Végezetül pedig értesítsd őket a jelölésről!

Az én megoldásom: 

Az én hősöm 


Egy férfi, aki mindentől óvni akar,
Egy férfi, akit álarc nem takar.

Egy ember, aki érez,
Egy ember, aki soha nem kérdez.

Egy férfi, aki néha mérges,
Egy férfi, kinek az élete sosem volt fényes.

Egy ember, aki még csak most lesz ötven éves,
Egy ember, aki mégsem zsémbes. 

Egy férfi, aki ott van velem, ha a napom verőfényes,
Egy férfi, aki ott van velem, ha a napom vesződséges.

Egy ember, aki tényleg csak ember,
Egy ember, aki ott lesz, ha eljön majd az utolsó trimeszter.

Egy férfi, aki az oltárhoz kísér majd,
Egy férfi, aki biztonságban tart. 

Egy ember, aki nem potyára profi,
Egy ember, aki nem potyára nagybácsi.

Az én kihívottjaim: 

Abeth - mert kíváncsi lennék arra, hogy mit hozol ki belőle
Zora - mert ideje kicsit megmozgatni az agykerekeket <3
Brukú - mert kicsit eltűntél 

Természetesen attól, hogy Ők meg lettek jelölve, még bárki, aki kedvet kapott hozzá kitöltheti! 

6 megjegyzés:

  1. Nagyon aranyos kis vers lett, ügyes. :) <3 és köszönöm a meghívást! :D (vagy kihívást :D)

    VálaszTörlés
  2. Szia, ötletes megoldás a vers a feladatra. Köszönöm szépen a kihívást! <3

    VálaszTörlés
  3. Szia Nadin. Először is, köszönöm a meghívást. Rég csináltam már ilyet. 😊 Másfelől tetszik az ötlet, hogy te magad kreáltad, meg maga a téma is. Bár fogós kérdés, meg kell mondjam. De csapjunk bele. 😎

    VálaszTörlés