The Gang of Angels, avagy újra a terepen
Szóval!
Hosszú idő, és rengeteg variálás után ismételten egy olyan bloggal jövök, amit már vagy két éve tervezek rendesen vezetni, de soha nem jutottam el odáig, hogy neki is álljak valaminek, ami ezzel lett volna kapcsolatos. 
A tegnapi és a mai nap folyamán viszont rászántam magam minden egyéb fontosabb dolgot félretéve, és megalkottam ezt a blogot. A kinézetet Agata-nek köszönhetem, persze ezen alakítottam egy keveset, amit speciel nem is bánok, hisz így kaptam egy mindenféle szögből szuper külsőt. 
A T.G.A. elsősorban a saját regényeimre/igényeimre (fantasy, horror, romantikus és a többi) specializálódik, viszont ha nem szeretnétek publikálni saját blogon a történeteiteket valami egyéb okból kifolyólag, akkor bátran szóljatok nekem, és létrehozok nektek is egy külön menüpontot, illetve kaptok szerkesztői jogot is az oldalhoz (ha névtelenül szeretnél publikálni, akkor majd kiteszem helyetted).  (Természetesen nem az volt rögtön a legelső gondolatom, hogy mindent azonnal készítsek is elő, nem, az nem én lennék - ó, dehogynem.)

Miért pont The Gang of Angels? Ezen a blogon csak angyalok vannak, és te, igen, Te, drága leányzó/férfiú, aki ezt olvasod, Te magad is egy angyal vagy!

Visszatérve a blog témájához, kalandozzunk vissza egy kicsit, úgy körülbelül két évvel korábbra. Talán 2018 nyarán hoztam létre az "above the clouds" nevezetű blogot - és akkortájt kezdtem el írni a Louxitert is -, ahol ugyanezt próbáltam végrehajtani, de sajnos nem haladtam vele egy cseppet sem.
Viszont! A mai nap folyamán megembereltem magam, és egy érett 19 éves lány agyával gondolkoztam: mi van akkor, ha ezt betartom most az egyszer? Átköltöztethetném ide a Louxitert, és egy helyen lenne minden olyan történetem, amit valaha az elmémben lejátszottam. És talán még nekiállnék egy novelláskötetnek is, vagy végre nekiállnék újraírni az Aokigaharát, amit már 2018 óta szintén "újraírok" (persze ezzel sem haladtam egy mondatot sem). Esetleg egy helyen lehetnének a könyves gondolataim, vagy kitűzhetnék egy bakancslistát arról, hogy milyen könyveket szeretnék még ebben az évben elolvasni.
Őszintén? Igazából fingom nincs, hogy hogyan álltam neki a blognak, de nekiálltam, és most itt vagyok. Ismét a már vagy 6 éves laptopom billentyűzetét ütöm, mint egy megtébolyodott mittudoménmi, és azon gondolkozok, hogy volt-e ennek egyáltalán értelme? Egy újabb blog Nad? Biztos vagy benne? A szívem igennel válaszolt, de az agyam azt sugallja, hogy már bár ne kerülne ki ez a bejegyzés a blogra.
Nos, igen. Nadin kicsit szétszórt mostanában. De tudjátok mit? Csak azért is, most én leszek az, aki ezt megcsinálja.
Elvégre megírtam és kitettem ezt a bejegyzést.

Mindenesetre, üdvözlök minden idetévedt olvasót, és köszönettel tartozom nektek.
Ezennel, 2020 május 27-én megnyitottam ezt a blogot is.

Hamarosan jelentkezem, addig pedig elsőként kukkantsatok be a Történetek menüpontba, és nézzétek át, hátha találtok valami érdekeset! Viszont mielőtt elkezdenétek olvasni akármelyik sztorit is, kérlek olvassátok el az Egyéb menüpont alatt szereplő bejegyzéseket, hogy bővebb információkat kaphassatok a történetekről

megjegyzés1: rengeteg bejegyzés van már a mai nap folyamán a vázlatok között, szóval legyetek résen!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése